Sunday, 31 October 2010

100 th Follower ?

31 OCTOBER 2010-AM I THE LUCKY PERSON ?
Hello peoples :) What a lucky day yeah? Someone just gave me this ^^ LOVELY ELMO ♥ Thank you so much dear. Nak tahu kenapa saya dapat elmo comel kat atas tu? Ini disebabkan saya telah menjadi follower dia yang ke seratus. You know what, SERATUS! Tahu tak SERATUS! HAHA(!) Nak dibandingkan dengan follower aku, memang TAK la kan. baru beberapa kerat je. HEHE ;) Tak bole nak cakap apa lah doe. Aku jarang blogwalking ni so memang padan lah dengan muka aku. Sekian! Tapi takpe Syera, Usaha itu tangga kejayaan!
Btw, a special thank you to this lovely girl, NUR IZZATI SYASYA for giving me this cute Elmo. Walaupun aku dapat gambar je but aku sangat teruja menerimanya. *Poyo lebih* HEHE :) So, here is the link. Do follow her blog yeah. Thank you.

Thanks for reading.